tirsdag den 9. juni 2009

Virkeligheden nærmer sig...

I skrivende stund er der 47 dage til, at jeg vender næsen hjem mod kære lille Danmark. Under halvtreds dage. Og det bliver nok en rigtig mærkelig oplevelse. Jeg tror at jeg hurtigt kommer til at vænne mig til alt igen, men alligevel bliver alt så anderledes. I det Danmark jeg kender er jeg en hjemmeboende folkeskole- eller gymnasieelev. Det Danmark jeg kommer hjem til er et hvor jeg skal finde mig et eget sted og job - det er 2 helt forskellige liv. Lige nu er det som om mit liv står på standby. Jeg er væk fra min "virkelighed" også selvom jeg har fået en hverdag op at køre herovre.

Gad vide hvordan mit liv ser ud om et år ved denne tid...

Nåh ja, nok om det. Her kommer opdateringen. I går var jeg i Circus med Charlotte og de små. Det var et fint show, ikke det helt store, men alligevel okay. Højdepunktet var til sidst da først 1, så 2 og til sidst 3 motorcykler kørte rundt i en "motorcycle globe" - i ved - de der runde tingester hvor de kan køre indeni, på siden, på tværs, på hovedet. Man havde ikke rigtig lyst til at se da ham den trejde kørte ind. Fatter simpelthen ikke at det er muligt for 3 motorcykler at køre rundt inde i sådan en uden at ramme hinanden.

Om en uge tager Charlotte og ungerne til Danmark og for anden gang mens jeg er herovre skal lille jeg styre hendes bureau. Jeg prøver at spørge om alt jeg kan komme i tanke om, men jeg er sikker på, at når jeg først sidder på hendes "kontor" og skal begynde popper 1000 nye spørgsmål op i mit hovede. Spørg Jason, har hun sagt. Men sidste gang kunne han ikke svare på nogle ret simple spørgsmål jeg havde - det er jo trods alt heller ikke ham, der sidder med bureauet i hverdagen. Jeg har dog "advaret" hende om mine egenskaber som modelmutter, så forhåbentligt forventer hun sig ikke det helt store af mig. Jeg skal gøre mit bedste, hvad det så end er. Noget, der også går mig på er at hun endnu ikke har snakket alvorligt med Jason om at han skal tage telefonopkaldene fra klienter. De (nu mange gange) jeg har spurgt ind til det har hun svaret "Det bliver Jason altså nødt til", men dét har hun bare ikke fortalt Jason selv. Jeg længes allerede efter den 3. juli når Charlotte kommer hjem igen må jeg indrømme.

Men for at snakke om noget langt sjovere, så bookede jeg i går hotel i Vegas! Det blev det, jeg vidst har nævnt tidligere; Stratosphere. Det bliver SÅ fedt at tilbringe 4 dage der sammen med Lena og Julie. For mig bliver det som en slags miniferie. Vi tager afsted torsdag eftermiddag og er hjemme engang mandag aften. Jeg ser frem mod at dase ved poolen, se The Strip (og husk Jytte - det er navnet på hovedgaden der og IKKE navnet på et stripshow ;), shoppe og ellers bare nyde livet.

Men før alt dette sker skal denne stort set helt almindelige uge lige overstås. Den sidste almindelige uge faktisk, for fra på mandag af så ændrer det hele sig. Og når Charlotte og Co. kommer tilbage har jeg gæster - og når mine gæster tager hjem kommer der andre gæster - og når de tager hjem så tager jeg selv hjem et par dage efter.

Talk to you soon :)

Kram fra Janni

Ingen kommentarer: