torsdag den 11. juni 2009

Mærkelig fornemmelse

I dag tog the Wilds afsted på en mini campingtur - de er hjemme igen i morgen formiddag så Helena ikke går glip af skolen. Jeg tænkte ikke specielt meget over at jeg ville være alene hjemme over natten, men NEJ hvor føles det underligt. Det er virkelig mærkeligt at der ikke er nogen, der tumler ovenpå og at der er musestille i huset. Bange er jeg ikke, for Jake er her jo... han har jo ligesom bevist at han ikke bare sådan lader fremmede komme ind i huset (selvom jeg hellere havde været uden det "bevis").

Det bliver også mærkeligt fra på mandag - for selvom Jason stadig er her er børnene og Charlotte væk og det er ligesom dem, der skaber liv og holder gang i det her hus.

Om 1 måned og 15 dage er jeg på vej hjem, dvs. om kun halvanden måned! Det er faktisk ikke til at forstå. Jeg føler der er længere fordi der skal nå at ske så meget før jeg tager hjem.

Ellers er der ikke noget nyt herfra. Vi skrives :)

Godnat

Ingen kommentarer: