søndag den 7. juni 2009

Circus, Läckberg og Laban

I går var jeg et smut med Charlotte i mall'en og til vores overraskelse var der sat et circus op ude på den store parkeringsplads. Så nu skal jeg i circus med Charlotte og de små i morgen. Rigtig hyggeligt :) Skal ha' mig en masse popcorn! Jeg er kommet ind i en rigtig dum fase. Jeg spiser ikke morgenmad, springer tit frokost over eller spiser ikke særlig meget, da jeg er blevet godt træt af hjemmelavet rugbrød - får først rigtig mad når der aftensmad. Istedet går jeg og er lækkersulten HELE dagen. Tænker på at når jeg får fri vil jeg køre op til Vons og købe chips/slik/osv. Oftest ender jeg med ikke at gøre det, da jeg dels syntes at det er dumt at køre derop i bilen bare for dét. Og dels fordi jeg ender med at være propmæt efter aftensmaden fordi jeg overvuderer hvor meget jeg kan indtage på én gang.
Jeg glæder mig til at komme til Danmark og kunne spise godt rugbrød med god pålæg til frokost. Og noget yoghurt med müsli til morgenmad. Fordi som jeg før har nævnt her på bloggen er yoghurt her for sødt for min smag.

Hvilket spændende blogindlæg jeg har sat sammen her!

Jeg vil forresten lige notere at jeg skal købe følgende ting når jeg kommer hjem:
"Tyskerungen" af Camilla Läckberg (den udkom i marts og jeg har jo slugt hendes 4 tidligere bøger råt)
"De 36 bedste narrestreger" af Laban (fatter ikke at jeg ikke har fået øjnene op for Ivan og Lecia før nu)
"Det Bedste af det Bedste" af Lecia

Skriver det her for min egen skyld så jeg ikke glemmer det.

Godnat :)

- og tillykke med 18-års-dagen i morgen kære lillebror (det er stadig den 6. her) :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

tak for det Janni :)