søndag den 28. juni 2009

Oh please

I dag er der stort set ikke sket noget. Men så her til aften da jeg havde lavet aftensmad så spørger Jason ,sådan lidt ud af det blå, hvorfor jeg ikke lavede mere nu når jeg havde så meget fritid og at hvis det havde været ham, havde han taget ud og gjort ting. Mit svar var ret simpelt... jeg er alene og, der er ikke meget sjov i at sidde sig alene i en bil og køre et eller andet sted hen og være der - alene. Det syntes han så godt man ku' og at hvis det havde været ham havde han taget til stranden og surfet osv. Nu har jeg jo lovet Charlotte (og mig selv) ikke at komme op at skændes/diskutere med ham, men jeg havde virkelig lyst til at sige "Jeg kan bruge min fritid på præcis hvad jeg vil om det så betyder at jeg ligger hele dagen i min seng og ser tv!" - ikke at det er det jeg gør, men i forstå hvad jeg mener.

Nåh, men fordi jeg ikke rigtig sagde mere udviklede det sig ikke til et skænderi. Men en halv time efter begynder han om snakke om politik, de vestlige landes økonomi, overbefolkning, evolution, religion - der var ikke det område han ikke omtalte. Og i godt 2 timer sad jeg bare og lyttede , selvom jeg var ret uenig med ham i meget af det. Han har (og det siger han selv) et meget kynisk syn på verden, så at sidde og høre på ham i så lang tid er halvdeprimerende. Men heldigvis, fordi jeg ikke sagde ham imod, blev han ikke i dårligt humør.

Mit hoved føles ret tungt lige nu så sidder og slapper af og hører musik. Glæder mig til at få besøg om kun 4 dage, hvor skal vi ha' det sjovt!

Jeg sidder og overvejer om jeg ska' tage alene til Magic Mountain i morgen bare for at slippe for at høre på alle hans visdomsord. Men det står til at blive 40 grader :O Liiiige i overkanten. Nu får vi se.

Godnat :)

Ingen kommentarer: