mandag den 29. juni 2009

Søndag, 27. juni

Det blev ikke til så meget i dag. Kom i tanke om hvad det kostede at parkere ved Magic Mountain og blev enig med mig selv om at jeg hellere vil spare de penge når jeg nu alligevel tager derhen med Lena og Julie inden længe.

Det har desuden været 40 grader og jeg har været tæt på at smelte! Sommeren er vidst kommet for at blive for vejrudsigten for de næste mange dage ligger nemlig også på de 35-40 grader. Havde helt glemt hvor varmt Californien ku' blive.

Jeg sidder lige nu og ser på BET Awards (som åbenbart står for Black Entertainment Tv) fordi de i sidste sekund har valgt at gøre showet til en Michael Jackson tribute. Jeg er lidt ambivalent mht til selve konceptet for showet dog. Hvis hvide mennesker havde en tv-kanal, der hed "White Entertainment Tv" og endda lavede et award-show for kun hvide mennesker, ville det blive kaldt racisme. Oh well.

3 dage til jeg får gæster og 27 til jeg skal hjem. Som tiden dog går!

Kram <3

Ingen kommentarer: