torsdag den 28. maj 2009

Update

Jeg har ikke været i skrivehumør de sidste par dage... her er hvorfor:

Mandag (Memorial Day), tog familien Wild hen til en fødselsdag de var blevet inviteret til. Jeg blev hjemme og slappede af. For at gøre en lang historie kort var der ingen rigtig aftensmad i huset og jeg blev enig med mig selv om at jeg ville bestille noget fra Pizza Hut. Havde prøvet at ringe til Charlotte for at forhøre mig om de evt. havde mad med hjem/kom hjem og lavede aftensmad eller hvad der skulle ske, men forgæves. 5 min. efter jeg havde bestilt kommer de hjem og har nogle restaurant-sandwiches med - typisk. Efter noget tid råber Jason, der er ovenpå, at pizzabuddet står udenfor og venter... Jeg skynder mig hen til døren for at åbne og betale men idet jeg tager pengene op af lommen mosler Jake sig frem og bider fyren. Igen, for at gøre det kort, så ender det med at Jason må køre ham til sygehuset og nu ender de nok med at skulle betale hans lægeregning, som desværre nok er på over $1000. Først var de bange for at han ville sagsøge, men han lader heldigvis til at være en forstående fyr, så det er vidst ikke aktuelt, heldigvis.

Jeg følte mig meget alene, ked af det og træt af det hele den aften. Også selvom Charlotte prøvede at trøste.

Jeg har det stadig rigtig dårligt med det. Jeg skyndte mig jo bare ud til døren for at han ikke skulle stå og vente længere end han allerede havde gjort og skænkte ikke Jake en tanke. Men til syvende og sidst er han jo ikke mit ansvar... og hvis han havde været opdraget bedre til at begynde med var det aldrig sket. Men det ændrer nu ikke på hvordan jeg har det.

Jeg føler mig også meget mere følelsesladet for tiden fordi jeg savner alt derhjemme endnu mere, nu hvor der er under 2 måneder tilbage. Nu er det også mange uger siden jeg sidst har været sammen med nogen på min alder og begynder at føle mig lidt "fanget" her. Jeg glæder mig helt utroligt til at Lena og Julie kommer den 1. juli så jeg kan være lidt social igen.

Godnat fra mig

Ingen kommentarer: