søndag den 31. maj 2009

Nostalgi

Jeg kom af en eller anden grund pludselig i tanke om en tegnefilms-serie jeg så da jeg var lille. Lady Lovely Locks. Ved egentlig ikke hvorfor. Men i hvert fald blev jeg nysgerrig og søgte på youtube hvor flere af episoderne var OG sangen, som blev spillet til slut hver gang... den er dog kun på 38 sekunder. Men nej, hvor kommer der mange goder minder når jeg hører den. Og når jeg så smugkigger lidt på de episoder, der er lagt ud på siden bliver jeg helt nostalgisk. Hvor var alle ting dog så fantastisk og magisk da man var lille.



I morgen smutter jeg med Anne til Hollywood for at se Dirty Dancing musicalen på Pantages. Det kan ikke blive andet end godt.

I dag er der forresten kun præcis 8 uger (eller 56 dage) til jeg begynder min hjemrejse. I miss you guys!

Kram ♥

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi glæder os også til at du er iblandt os igen knus Mor

Janni sagde ...

Det er jeg glad for at høre mor :)