tirsdag den 2. juni 2009

I næste måned tager jeg hjem!

Hvor er det dejligt at kunne sige det!

Der er 9 arbejdsdage tilbage inden Charlotte og børnene tager til Danmark. Jeg stiller hele tiden mange spørgsmål til Charlotte omkring hvordan jeg skal gøre i visse situationer mht. bureauet og jeg begynder at føle mig mere rolig omkring det.

I går var jeg jo på Pantages med Anne for at se Dirty Dancing musicalen og for kun $25 fik vi nogle super-gode sæder tæt på scenen og forholdsvist midtfor. Selve showet var virkelig flot. Scenen var helt fantastisk, men meget svær at beskrive. Den kunne ændre sig på meget få sekunder og der røg hele tiden ting op of ned fra luftet eller gulvet, men uden at det var distraherende. Skuespiller var virkelig gode. Og dygtige dansere. Ser bare billedet her:

(Billedet taget herfra)

Hende, der spillede Penny (hende på billedet) var især ekstremt dygtigt og var virkelig smuk og se lige de ben! Hendes dansepartner på billedet, ham, der spiller Johnny, var bestemt også værd at se på.

Jeg sidder lige nu og ser dansk morgen tv på nettet. Meget mærkeligt. Jeg glæder mig til ikke at være 9 tidszoner væk.

Det er egentlig ikke så frygteligt varmt her de her dage. 24-25 er det vidst og det er helt okay med mig. Om en måned ligger gennemsnitstemperaturen nok på ca. 10 grader mere. Om lige præcis en måned kommer Lena og Julie jo også... det er ikke til at fatte at der kun er så lidt tid til at de kommer! Men dejligt.

Jeg vil slutte af med at gentage:

Jeg kommer hjem næste måned :D

Kram herfra

Ingen kommentarer: