fredag den 15. maj 2009

Torsdag

Humøret er fint nok i dag. Charlotte sagde undskyld på hans vegne til morges... Men har undgået ham i dag alligevel. (Ikke så svært når han tager på arbejde før jeg står op og kommer hjem efter vi har spist aftensmad.)

Så Eurovision ved middagstid ligesom jeg gjorde i forgårs. Var selvfølgelig glad for at Danmark gik videre, men jeg har desværre ikke den helt store tiltro til den i finalen på lørdag. De andre nordiske lande har bedre chancer tror jeg. Jeg er helt vild med den svenske... og den finske er heller ikke helt dårlig. Bookmakerne tror jo at Norge vinder... jeg syntes også at den er rigtig charmerende. Af de andre lande, der gik til finalen i dag kunne jeg også godt lide Azerbaijan og Estland.


Nu ser jeg bare frem mod weekenden. Kun 5 timers arbejde i morgen. Og siden det er over midnat nu så TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN JYTTE :)

Godnat ♥

Ingen kommentarer: