torsdag den 14. maj 2009

:(

Jeg er i rigtigt rigtigt rigtigt dårlig humør lige nu. Det er på sådanne tidspunkter her at jeg bare ønsker at jeg kunne rejse hjem lige nu og her...

Vi sad og så American Idol, dvs. Jason, Charlotte og jeg. I starten af programmet siger de at man kan donere 5 dollars til en organisation, som hedder Keep A Child Alive. Jeg går så ind på mit værelse for at hente min telefon. Da jeg gør tilbage spørger Charlotte hvad jeg skulle og jeg svarede at jeg hentede min telefon så jeg kunne donere. 25-30 kr mente jeg godt at jeg kunne undvære. Så blander Jason sig pludselig og siger alt muligt i retning af; "Hvad så med overbefolkning?", "Det er en åndsvag måde at bruge sine penge på" (noget i den retning). Efter at han har bablet løs i noget tid siger jeg at jeg ikke kan se noget galt i, at JEG donerer $5 ud af min egen lomme. Han svarer så tilbage endnu mere ondskabsfuldt og jeg siger noget i retning af "Don't judge me like that" hvortil han svarer "I can judge you however I want - JANNI!" i en ond tone. Jeg løber så tudende ind på værelset. Måske en over-følsom reaktion, men når man er så langt væk hjemmefra, med ingen andre at støtte sig til end sig selv, så er det hårdt at blive angrebet på den måde.

Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med dette. Men jeg måtte bare ud med det. Det er sket 2 gange før at han har været så ondskabsfuld og jeg fatter ærligt talt ikke hvordan Charlotte kan leve med det. Ugh... Lige nu kan jeg slet ikke se hvordan jeg skulle kunne være alene med ham i 2 og en halv uge.

Jeg kunne sige så meget mere om hele situationen, men vil ikke gøre det her på bloggen.

Stopper nu, for har ondt i hovedet.

Godnat herfra

4 kommentarer:

Rikke sagde ...

Det er jeg ked af at høre. Det var da en åndsvag reaktion fra hans side. Har han sagt undskyld?

Janni sagde ...

Nja... Charlotte sagde at hun skulle sige undskyld for ham til morges. Men har på fornemmelsen at det ikke ligefrem er ham, der tog initiativet til det. I dag har jeg undgået ham den (korte) tid han har været hjemme...

Hala sagde ...

Det er altså for dårligt af ham - Som Rikke siger, så er det en ret åndsvag reaktion. Men en undskyldning fra Charlotte er vel bedre end ingenting?

Janni sagde ...

Ja, det er bedre end ingenting og heldigvis behandler han mig fint nok nu. Håber bare ikke at der sker noget lignende igen.

Men "thank you for your concern" - kan ikke komme i tanke om en dansk måde at sige det på ;)