tirsdag den 12. maj 2009

20 år og Eurovision

Tak for alle hilsner (mail og facebook... og post) og tak for gaverne (i ved hvem i er)! Jeg havde en rigtig hyggelig dag sammen med familien Wild. Vi var ovre ved Larry (Jasons far), som har et rigtigt lækkert hus med dertilhørende pool. Desuden havde han bestilt mad fra ChiChi's (yum!) og købt masser af snacks. 20 år gammel er jeg nu :O

Siden det nu er over midnat kan jeg sige at det er i aften at den første Eurovision semifinale finder sted. Den gode nyhed er at jeg KAN se det live på computeren, den dårlige nyhed er at det jo er tirsdag og dermed arbejdsdag, så jeg kan ikke sidde mig ned og koncentrere mig om det. Heldigvis er det i orden med Charlotte at computeren står tændt så jeg kan gå og lytte og kigge lidt til det.

De lande jeg håber går videre i aften er: Montenegro, Hviderusland, Sverige, Armenien, Schweiz, Tyrkiet, Island, Rumænien og Finland - baseret på de videoer jeg har set.

Nu får vi se hvordan det går :)

Kram herfra

Ingen kommentarer: