mandag den 18. maj 2009

Jordskælv i dag - åbenbart

Som i kan regne ud ved at læse overskriften har der været et jordskælv i dag. Det havde epicenter i Inglewood (mener jeg) og folk helt i San Diego kunne åbenbart mærke det. Men her i Santa Clarita mærkede jeg intet til det. Ret mærkeligt.

Udover det har det været sindsygt varmt i dag... omkring 38 grader. 10 grader mindre havde været mere behageligt. Desuden har jeg været mere eller mindre dårligt tilpas/syg siden fredag, så det gør bare varmen mere ulidelig. Heldigvis er hovedpinen næsten væk. Men er stadig snottet og føler mig sløj.

69 dage er der til jeg tager hjem. Vildt hva'? Det er slet ikke til at forstå at min tid herovre er gået så hurtigt.

Godnat :)

2 kommentarer:

Hala sagde ...

Det er vildt ubehageligt når man oplever et jordskælv uden rigtigt at opleve det :s - Prøvede jeg i Rom, ikke nice ;)

Janni sagde ...

Ubehageligt og ubehageligt. Jeg føler bare ligesom at jeg gik glip af noget, haha ;) Det havde nok været mere ubehageligt at rent faktisk mærke jordskælvet.