fredag den 22. maj 2009

Down down down

Jeg tror jeg er det, der bliver sommerens MEGA-hit! Falling Down hedder den og er lavet af en fyr, der kalder sig Space Cowboy - i denne sang er en pigegruppe, der hedder Paradiso Girls også med. Han kommer fra samme pladeselskab som Lady Gaga... og det kan man høre for musikstilen er næsten præcis den samme. Sangen er enormt catchy, teksten er let og man bliver i godt humør af den:



Jeg ser frem mod weekenden hvor jeg tager med Charlotte and the kids til Hurricane Harbor, som er en stor vandpark, der ligger lige ved siden af Magic Mountain. Der kommer nok til at være mange mennesker der, da det er Memorial Day weekend. Apropos dét, så er det jo Memorial Day her på mandag og det betyder at.... jeg har fri! Helt utroligt. Jeg kan virkelig godt mærke på mig selv at jeg ikke har haft nogen rigtig ferie mens jeg har været her... for selvom ugerne går hurtigt så er hverdagen simpelthen blevet så rutinepræget at jeg er gået lidt kold i dem. 1 eller 2 ugers ferie ville gøre underværker, men nu er der jo kun 65 dage tilbage, så under alle omstædingheder kommer jeg i hvert fald til at slappe af når jeg er hjemme i Danmark igen.

I øjeblikket er jeg ved at planlægge hvad vi skal når Lena og Julie kommer den 1. juli. Eller... har sådan set fundet ud af det - skal bare ha' nogle ting på plads. Jeg regner med at vi tager til Vegas i den anden weekend de er her og vi skal muligvis bo på dette hotel. Stratosphere hedder det og ser rigtig rigtig lækkert ud. Køreturen dertil er dog ikke noget jeg ser vildt meget frem til. 4 timer tager der ca. at køre derud... og det er stort set kun ørken man kører igennem. Og vi snakker jo om midt om sommeren. 50 (HALVTRES!!!) grader er det ikke unormalt at det bliver. Thank God for aircondition.

... og med det her billede, som jeg tog i går siger jeg godnat:


:)

Ingen kommentarer: