onsdag den 25. marts 2009

Tirsdag aften

I dag er gået helt almindeligt. Her til aften har Jakob og jeg set Evan Almighty... fået chips - med Kims dip! :D

I overmorgen ved denne tid sidder vi forhåbentligt et eller andet sted i San Francisco. Værelset er booket, men de har ikke bekræftet vores booking, så hvis de ikke har skrevet i morgen ringer jeg lige til dem.

Men i hvert fald kører vi derop torsdag. Det bliver mærkeligt at skulle køre så langt, men vi skal stort set bare følge den samme motorvej hele vejen derop, så det skulle ikke være så svært. Håber bare at vi finder stedet hvor vi skal sove hurtigt så jeg slipper for at køre rundt inde i SF med de stejle veje de har. Men Jakob har købt sig en GPS så det skulle være begrænset hvor galt det kan gå ;)

Jeg vil stoppe for denne gang. Vi skrives!

Kram ♥

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ka`I ha`en rigtig god tur glæder mig til at høre om det kram mor :-)