søndag den 29. marts 2009

Back in Santa Clarita

SÅ!

Siden Jakob og jeg tog afsted torsdag eftermiddag har jeg kørt over 1200 km! Det er sindsygt meget hvis i skulle være i tvivl. Torsdag kørte vi den "hurtige" vej til San Francisco hvilket tog omkring 6 timer. I dag kørte vi ved 8-tiden (om morgenen) og var hjemme ca. 18.45. Vi var dog også et lille smut forbi Solvang - men vi var der altså heller ikke mere end i 30-40 minutter.

Lige nu føles det som om min krop ryster indeni. Når jeg står helt stille føles det som om der er et minijordskælv lige under mig. Det var en oplevelse og jeg er glad for at vi gjorde det, men jeg skal aldrig køre så langt igen. Aldrig. Det første lange stykke af turen hjem var vejen meget kringlet og i svingene skulle man køre helt ned til 15 mph (ca. 20 km/t) - så skarpe var de. Og der var klippevæg til den ene side - skrænt til den anden. Puh. Vejen vi kørte til SF var lige modsat - der var helt fladt og ingen sving whatsoever. Med andre ord bare ligeud i samme tempo hele tiden.

Meeen, nu er det overstået. Og turen ned af Highway 1 var jo rigtig smuk. Jeg vil bare anbefale andre, der planlægger at gøre det at have mindst 2 i bilen, der har kørekort. Og desuden er det en tur som man let kunne bruge flere dage på hvis man stoppede alle de steder, der havde seværdigheder.

Flere detaljer om turen får i snart. Ville bare lige lade jer vide hvordan turen gik.

I morgen skal vi først aflevere bilen, vi har kørt i. En blå Chevrolet Cobalt. Og efter det skal vi låne Jasons bil og køre (arghh!) til Disneyland. Jeg må indrømme at mine kræfter ligger på et nulpunkt lige nu, så en tur i Disneyland - hvor der sikkert er tusindvis af mennesker sådan en søndag, virker ikke så tillokkende. Sorry Jakob. Men vi tager derhen, for det ville være synd hvis han ikke fik oplevet det. Det er jo et flot sted trods alt.

Til at slutte af med for i dag får i lige et billede fra i går. I kan selv gætte hvad det er ;)



Godnat ♥

Ingen kommentarer: