mandag den 23. marts 2009

Late night update

Mig og fornuftige sengetider hører ikke sammen. Det tror jeg mine forældre og jeg har vidst i laaang tid og jeg kan kun konstatere at det endnu ikke har ændret sig.

Har haft en laaang weekend. Eller sådan føles det da jeg har været på farten stort set hele tiden. Hollywood i fredags, Universal i går og Magic Mountain i dag. Det har været rigtig sjovt, men her til aften gør mine ben rigtig ondt.

Lige nu sidder jeg bare på youtube og hører på Alcazar. Der burde være nogle flere af deres type af grupper; folk med virkelig gode stemmer, der synger glad euro-disco-pop - eller hvad genren nu er. Jeg syntes at i skulle tage at lytte til Stay The Night, Inhibitions og Burning forresten. Fede beats og cathy melodier!

Billeder fra weekenden skal i nok få en af dagene forresten :)

Talk to you soon!

Nighty night

Ingen kommentarer: