lørdag den 21. marts 2009

En fredag i Hollywood

Kom for godt en time siden hjem fra en tur til Hollywood hvor jeg denne gang var henne og lægge mine hænder i Meryl Streeps aftryk! Ret sjovt at tænke på at for 15 år siden var det hende, der gjorde det. Jakob fik sat sine hænder i the Governators (aka Arnold Schwarzenegger) aftryk.

Aftensmaden fik vi inde på Hooters - jeg turde kun at gå derind fordi Mia havde forsikret mig om at det bestemt ikke var en stripperbar og at hendes host family havde været derinde med børn. Det var dog alligevel ikke helt min type sted. Det foregik meget rundt omkring en, servitricerne var kønne, slanke og med "former" eller hvordan man nu skal sige det pænt. Nedringet tanktop og bittesmå hotpants var hvad deres uniform bestod af... syntes det var lidt akavet og det gjorde Jakob vidst også - men det gjorde alle andre omkring os vist ikke. Men nu har jeg i hvert fald oplevet det. Maden var okay. Ikke noget at råbe hurra for, men heller ikke dårlig.

Billederne vi tog er jeg for træt til at gemme på computeren og lægge herud lige nu, så dem må i vente med :)

I morgen smutter vi i Universal Studios - og på søndag er det Disneyland. Puh. Det er 2 rigtig sjove steder, men har på fornemmelsen at jeg er udmattet når jeg kommer hjem søndag aften.

Jeg har lige genopdaget Alcazar (en gruppe) og har fundet ud af at de lige er kommet ud med nogle nye sange. Og de er rigtig gode! Lyt til We Keep On Rockin' - du kan ikke undgå at få lyst til at danse:




Håber at jeg har lidt penge tilbage på mit kort efter mine 2 besøg så jeg kan bestille deres nyeste cd nettet (har fundet en side, der hedder nordicmusik.com - ret genial for en som mig).

Nu vil jeg smutte igen. Godnat. Vi skrives ved :)

Ingen kommentarer: