torsdag den 19. marts 2009

Today

Træt igen i dag. MEN har jo også været i gang hele dagen.

Af andre nyheder kan det nævnes at jeg har booket min hjemrejsebillet. Den 26. juli er jeg tilbage i Danmark. Dejligt at have det på plads :)

Det går fint med Jakob. Glæder mig til at vise ham Hollywood, Universal Studios og Disneyland i weekenden. Forresten har vejret været fantastisk de sidste 2 dage hvor det har været knapt 30 grader. Needless to say så har vi været ved poolen.

Forresten vil jeg bare lige sige at Kohbergs rugbrød smager himmelsk når man kun har fået hjemmelavet rugbrød de sidste knapt 8 måneder - rugbrød kan man bare ikke lave selv uden at det bliver betydeligt mere tungt og tørt i det.

Glæder mig også til at få noget Kims dip næste gang jeg har lyst til chips! :D

Godnat ♥

Ingen kommentarer: