onsdag den 4. marts 2009

Korsang er fantastisk

Jeg burde være gået i seng nu - men jeg endte som jeg så tit gør inde på youtube og endte med at se klip fra Körslaget (den svenske, og originale, version af det, der hedder All Stars i Danmark). I hvert program starter ALLE kor med at synge en sang sammen og lad mig bare sige - det lyder SÅ utroligt godt! Når 100 personer (+/- efter hvor langt henne i programmet de er nået), der alle synger rigtig godt teamer op om en sang SAMMEN så er det STORT. Og det lyder simpelthen fantastisk! Hør bare disse versioner af Relight My Fire, It's My Life og Larger Than Life. Jeg kan personligt ikke lade være med at sidde og synge bevæge mig når jeg hører dem!


Relight My Fire



It's My Life



Larger Than Life


Kommer ikke i seng foreløbig! :D

Ingen kommentarer: