lørdag den 7. marts 2009

Farmor ringede i dag

Omkring frokosttid ringede nogen og Charlotte tog telefonen. Det viste sig at det var til mig... og at det var min farmor! Hvor blev jeg glad :D Hvor sødt at hun vover sig ud i at ringe til et andet land bare for lige at sige hej til mig. Hun havde egentlig ikke så meget at sige, faktisk snakkede jeg også med hende i går da jeg ringede op til hende, men hun sagde at hun bare ville høre min stemme. Åh, hvor blev jeg glad :D

Hvor er det også dejligt med weekend. Og har ingen planer denne gang, så det bliver bare ren afslapning. Jeg kunne jo tage hen til mall'en og ose, men det er ligesom ikke den bedste idé når jeg forsøger at spare, så det vil jeg springe over.

Jeg er forresten begyndt på "Mænd der hader kvinder" og jeg må sige at jeg allerede er hooked selvom jeg kun er på side 53. Det gør også det hele lidt sjovere at de fleste af de steder, der bliver nævnt har jeg faktisk set i virkeligheden.

Jeg har her til aften kigget lidt rundt på youtube og endte med at finde det her ret underholdende klip hvor Lina og Hanna Hedlund synger en Baccara-version af Bon Jovis hit "Livin' On A Prayer". Tror ikke at "Oh, yes sir" er med i den originale tekst af sangen, haha:



God weekend allihoppa :P

Ingen kommentarer: