søndag den 8. marts 2009

Ingen fredag- eller lørdagsunderholdning

Det irriterer mig altså lidt!

I Danmark og resten af Skandinavien (og de fleste lande i Europa kunne jeg forestille mig) er der familieunderholdning fredag og lørdag aften. Hit med sangen, Grib Mikrofonen, Vild med dans, Den store klassefest osv. Det har de intet af her. Der kommer ikke noget specielt i tv i weekenden overhovedet. Der er film, men det er der jo altid på ameriansk tv. American Idol viser de tirsdag og onsdag. Dancing With The Stars er mandag og tirsdag.

Dagen i dag er gået med at slappe af, rydde op og kigge lidt rundt på nettet. Der har også været forholdsvist roligt i huset da Jason og Helena er taget op og fiske sammen med Larry (Jasons far) og først kommer hjem i morgen aften.

Har desuden fundet ud af at vi går over til sommertid her i USA natten mellem i dag og i morgen. Og efter hvad jeg kan læse er det først den sidste søndag i marts man gør det i Danmark så for en kort tid er der faktisk "kun" 8 timer mellem mig og jer derhjemme i DK. Så nu ved i det ;)

Nu vil jeg snart slukke for computeren og læse i min bog :)

Godnat ♥

Ingen kommentarer: