tirsdag den 3. marts 2009

2 uger - frem og tilbage

De sidste 2 uger - eller måske rettere sagt weekenderne i de sidste to uger har jeg været på farten med Anne i hendes bil. For 2 uger siden var vi på Getty, gik en lang tur ned af Sunset Bl., så hvordan de havde gjort klart til Oscar-showet foran Kodak Theatre (og så i øvrigt Tim Gunn - ham fra Project Runway). Her i lørdags var i et smut i Santa Monica. Vejret var perfekt. Nok omkring 26-27 grader og kun en let brise. Det udnyttede vi ved at ligge på stranden et par timer. Ellers spadserede vi lidt rundt på pier'en og var lidt oppe på Third Street. Vi endte med at spise aftensmad på en indisk restaurant i anledning af at vi skulle ind og se Slumdog Millionaire. Maden var god og ligeså var filmen ;) Rigtig god faktisk!

OM 2 uger skal jeg se min kære lillebror hvilket jeg glæder mig rigtig meget til! Det bliver helt mærkeligt at se én derhjemmefra, men mærkeligt på en god måde :D

I får lige her et par billeder fra den sidste tid. I får en lille beskrivelse hvis i holder musen over hvert billede :)

Mig ved et springvang i Getty Center

Getty Centeret set fra museets have

Stranden i Santa Monica

Anne og jeg

Solnedgang i Santa Monica

See ya ♥

Ingen kommentarer: