lørdag den 28. februar 2009

Fredag igen!

Jeg er TRÆT...

...og med god grund. Jeg har støvsuget hele huset, vasket gulv på stueetagen, ryddet op på mit eget værelse og sidst men ikke mindst gået i alt 4 km fordi jeg ville til Vons. Argh. Og tog selvfølgelig ikke noget praktisk på fødderne, næh nej, mine kære brune (tynde!) Havaianas klipklappere blev mishandlet på det groveste. Går ALDRIG så langt i et par klipklappere igen. Aldrig. Needless to say så gør mine fødder også ret ondt nu. Ouch.

Men af positive ting kan jeg nævne at det går bedre med min allergi (eller hvad det nu er). Jeg nyser og snøfter stadig, men det trykker ikke længere for hovedet. Desuden har vejret været fantastisk i dag. Mindst 25 grader ude i solen - kan man be' om mere når kalenderen viser den 27. februar? Desuden glæder jeg mig også til i morgen hvor Anne og jeg smutter til Santa Monica for at nyde vejret, stranden, en jamba juice og for at se Slumdog Millionaire. Forresten tog jeg en masse billeder i sidste weekend da vi var på Getty og i Hollywood, men i må lige vente lidt med at få dem at se endnu ;)

God weekend allesammen! ♥

Ingen kommentarer: