torsdag den 26. februar 2009

So damn tired

Jeg er heller ikke på toppen i aften.

Efter aftensmaden da jeg begyndte at slappe af, så kunne jeg pludselig mærke at jeg ikke havde det så vildt godt. Min næse løber, jeg nyser og det trykker i mit hoved. Jeg er overbevist om at jeg har en eller anden form for pollenallergi, men ved virkelig ikke hvilken slags. Det kan ikke være græs da jeg ikke mærkede noget specielt da jeg var med Sebastian ude og gå en tur og vi stoppede ved en græsplæne og var der et godt stykke tid. Jeg må holde ud og så gå til lægen når jeg kommer hjem til DK (hvilket jeg egentlig burde ha' gjort sidste år da jeg havde de samme symptomer dengang på denne tid af året). Og måske finde noget håndkøbsmedicin af en eller anden art.

Føler mig drænet for energi, så jeg tror egentlig at jeg bare vil lægge mig til at sove nu. Forhåbentlig har jeg det bedre i morgen.

Tak og godnat fra en snøftende Janni

1 kommentar:

Rikke sagde ...

God bedring mus.