onsdag den 25. februar 2009

Tirsdag aften




En gammel kending... Nanne Grönvalls Håll om mig. Bliver aldrig træt af den sang - den er fed!

Har ikke gjort så meget her til aften. Er lidt tung i hovedet. Ved egentlig ikke hvorfor.

I dag for et år siden var jeg lige kommet hjem fra min tur til Stockholm sammen med Eileen. Det føles både som om det var "for lidt" siden, men samtidigt føles det som om det var rigtig rigtig lang tid siden. Må indrømme at trods jeg er i det dejlige Californien så drømmer jeg mig engang imellem til et eller andet sted i Sverige... (eller Danmark for den sags skyld). Kom i dag i tanke om at jeg savner yoghurt ret meget. Det man kan få her er slet ikke yoghurt som vi kender det og kommer desuden heller ikke kartoner. Dipmix og ordentlige chips (såsom Kims eller Estrella) måtte de også gerne importere hertil!

Åha... på en eller anden måde kom jeg til at snakke om yoghurt og dipmix, et lille sidespring. Men har egentlig heller ikke så meget at sige, så måske skulle jeg bare runde af her...

Godnat :)

Ingen kommentarer: