søndag den 18. januar 2009

Lørdag

Det mest af dagen i dag har jeg spenderet med Anne, som er en anden au-pair, der bor i Lancaster med en helt dansk (og ret cool, lader det til) familie. Suuuper-hyggeligt!

Det halve af tiden skulle jeg dog samtidig passe Bassi da resten af familien Wild var til photoshoot med Charlottes modeller. Og Helena skulle egentlig også ha' været hjemme, men hun ville så gerne med og fik lov til det nu hvor det jo var lørdag. Og hun charmerede vidst rigtig alle modellerne :)

Bassi var super-let at passe, så det var egentlig ikke noget problem at jeg skulle tage mig af ham imens Anne var her. Faktisk underholdte han sig selv det meste af tiden.

Men da Charlotte så kom hjem igen tilbød Jason at køre os til mall'en - hvilket vi selvfølgelig sagde ja til. Det blev til et besøg på Souplantation og et kort smut i Borders hvor jeg købte Sophie's Choice og Kramer vs. Kramer, som begge er oskarvindende film med Meryl Streep i. Jeg tror jeg har en indre Meryl Streep-fan, der er ved at komme ud ;)

Ingen kommentarer: