fredag den 16. januar 2009

Sophie's Choice

Hvorfor er der ingen, der har insisteret på at jeg så denne film noget før?!

I går aftes efter sæsonens andet afsnit af American Idol satte jeg mig ind på mit værelse og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle lave. Jeg begyndte at kigge lidt rundt på youtube - og endte med at finde Sophie's Choice (delt i 16 stykker) og begyndte at se den. Først havde jeg egentlig bare tænkt mig at se en smule, da jeg kunne se at hver del ca. var på 10 min. og at hele filmen samlet derfor måtte vare over 2 timer. Men jeg kunne ikke stoppe og så det hele. Klokken 2 havde jeg set den færdig, men blev oppe en time mere for lige at få lidt lysere tanker i hovedet før jeg lagde mig til at sove.

Den film er så smuk og sørgelig at det slet ikke går at beskrive. Og det er jeg nok ikke den første til at konstatere.

Jeg kan også lige hurtigt ridse op hvad jeg har gjort i dag af super-spændende ting; støvsuget, vasket gulv, ryddet op, passet børn. Mind-blowing!

I morgen har jeg tidligt fri og tager måske hen og shopper lidt, ved det ikke endnu.

Kram!

Ingen kommentarer: