tirsdag den 30. december 2008

Mandag igen

Det har mildest talt været en sløv weekend for min del, men det syntes jeg at jeg har fortjent. I sidste uge og weekenden før det var der så meget at se til. Og en gang imellem har man også lov til bare at sove længe og ikke være aktiv.

I dag er det jo mandag og en kedelig almindelig arbejdsdag her i the US. Og hverken Charlotte eller Jason holder juleferie. De (amerikanerne) holder i det hele taget meget lidt ferie herovre generelt. Men i hvert fald skal jeg kun arbejde til tidlig eftermiddag nytårsaftensdag så jeg kan komme tidligst muligt over til Mia som jeg skal fejre det med. Vi skal nok få det sjovt, selvom det ikke bliver som det er i Danmark.

I lørdags fik jeg forresten et forsinket kort fra min far. Blev rigtig glad! Og et fra min morfar (og mormor) også endda. Det er så dejligt at få breve!

I morgen tager vi allesammen vidst til Santa Monica for at være om formiddagen. Temperaturen er steget de sidste par dage så nu ligger den på omkring 18 grader. Lækkert. Men vi skal dog ikke ud og bade. Vandet ved kysten er jo trods alt iskoldt på denne tid af året.

Vi skrives ved :)

Ingen kommentarer: