onsdag den 31. december 2008

Nyt år - nyt layout

Halløj!

Som i kan se har jeg ændret looket på siden, fjernet julestemningen (snøft) og gjort den klar til det nye år. Begge billeder er selvfølgelig taget af mig - selvom i nok kunne regne det ud ;)
I morgen eftermiddag tager jeg over til Mia for at fejre nytår, så nu får vi at se om jeg opdaterer - måske, måske ikke. Men altså... når klokken er 12 i Danmark er jeg højst sandsynlig ikke tilgængelig da Mia og jeg er ude og købe mad til vores nytårsaften, men i kan da godt prøve på mit amerikanske nr. Men så skal det også være kort! Tør ikke gætte på hvad det koster ;) Er dog på skype tidligere på dagen, så hvis i vil fange mig så er jeg nok på ved 5-7-tiden (dansk tid).
Men hvis jeg ikke når at skrive igen må i allesammen ha' et rigtig godt nytår. Og NYD fyrværkeriet jer i Danmark - og kransekagen! Vi ses i år 2009!

GODT NYTÅR!
Og pas nu på jer selv :)

Kram fra Janni

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

GODT NYTÅR :D

Anonym sagde ...

Godt Nytår !! <3 :)
Du må ha et godt og
lykkebringende år indtil vi ses igen. Glæder mig.

Eileen :D!