tirsdag den 11. november 2008

Dagens...

Tøj: Cheap Monday jeans, hvid tanktop fra Gina Tricot, H&M cardigan
Make-up: Ikke noget lige nu
Frisure: Løsthængende
Billede: er jeg desværre for træt til at ligge ind på computeren nu
Læsning: Ingenting
Sang: Vårvise - Sissel Kyrkjebø & Sebastian
Mad: Mine egne (dvs. hjemmelavede) pizzaboller
Vil ha': lidt flere penge. Kedeligt, men sandt
Favorit: "My name is so nice you have to say it twice" ;D
Humør: Godt :)
Gøremål: Har passet børn - surprise! Været i bio med Mia og set Madagascar 2 :)
Burde: Gå i seng nu!
Afhængighed: Pepsi :/
Længsel efter: Weekenden, som bliver fartfyldt!
Sjoveste øjeblik: Hele Madagascar 2-filmen :)
Mest uheldige øjeblik: Da Jason skulle hente mig ved biografen stod jeg og ventede på ham. Vidste ikke hvilken side han ville være på, men pludselig stopper en bil, der ligner hans fuldstændig ovre på den anden side af vejen. Der var ikke andre biler, så jeg løb over for at hoppe ind. Bilen kører så videre og jeg tænker at det nok er fordi han vil pakere et sted istedet og løber derfor efter. Bilen holder ind til siden jeg løber op på siden af den, men pludselig laver den en u-vending og parkerer ovre på den anden side. Så løber jeg over og først DER indser jeg at det ikke er Jason, men at jeg har løbet rundt efter en fremmed kvindes bil. Pinligt!

- Godnaat

Ingen kommentarer: