torsdag den 13. november 2008

Jeg nyder livet

Har gået rundt i den sidste tid og tænkt over hvor godt jeg egentlig har det lige nu. For bare 1 år siden ville jeg ikke ha' troet på det, hvis nogen havde sagt til mig, at om et år ville jeg være i Californien.

Noget så simpelt som vejret her er med til at gøre mig i så godt humør. Jeg har da øjeblikke hvor jeg længes hjem til Danmark, men når man så går ud, himlen er blå og det er sommervejr så fyldes man bare med så meget glæde at man glemmer alt om hjemve.

Desuden er jeg så glad for at ha' fundet ud af at jeg vil være fotograf også selvom det måske ikke er den branche hvor jeg har størst mulighed for at tjene en masse penge i. Det føles bare rigtigt. Det, at have et mål, noget at arbejde hen imod giver også en stor tryghed da man ikke skal bekymre sig om hvad man mon skal gøre/blive når man bli'r "voksen". Jeg elsker at fotografere og jeg vil arbejde hårdt for at blive god og måske efterhånden tjene gode penge på det. Og jeg er virkelig glad for at min mor og far støtter mig i det. Det betyder også rigtig meget for mig.

I dag blev kameraet forresten sendt tilbage og jeg har bekymret mig en smule om de nu vil give os pengene tilbage eller ej. Men lige nu rører det mig faktisk ikke så meget. Hvis jeg ikke får kameraet nu, så får jeg det senere for jeg vil være fotograf. Har lidt af en "Håb på det bedste, forvent det værste"-indstilling til hele kamera-situationen nu.

Desuden glæder jeg mig til at få min egen lille lejlighed som jeg kan indrette, min egen søde lille kat, mit eget.

Og så er jeg bare så lykkelig over at have alle mulige spændende oplevelser til til gode her i Californien.

Life is goood!

(P.S. Glæder mig SÅ meget til d. 2 april hvor i kommer Julie og Donya. We're gonna have the time of our lives :D )

Ingen kommentarer: