mandag den 10. november 2008

Janni aka aspiring housewife


I dag var Charlotte, Jason og børnene ude på en tur til stranden på noget vandreturshalløj. Jeg havde besluttet mig for at blive hjemme da jeg mest af alt havde lyst til at slappe af. Men pludselig fik jeg noget nyfunden energi og jeg fik ryddet huset op, gjort køkkenet rent, organiseret skabe og bagt kanelsnegle. Fik hørt denne sang lidt for mange gange og kom rigtig i julestemning - men nu er vi jo næsten halvvejs gennem november så nu er det vel ikke helt lige så skørt som da jeg var i julehumør i august, vel? ;)

Jeg slutter nu. Skal ind og se Deperate Housewives med Charlotte om lidt.

Vi ses.

LÅÅÅÅVE fra Janni

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nå er vi allerede i December, så må jeg have sovet i lang tid...;D

Anonym sagde ...

^kram Jakob^

Janni sagde ...

Haha, har rettet fejlen. Selvom det bare var endnu et bevis på at jeg har jul på hjernen ;)