onsdag den 27. august 2008

Øhm... julehumør?

Jeg ved at mange af jer, der læser det her vil ryste på hovedet når i læser det her. Men jeg er i julehumør. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er simpelthen hooked på alle sangene fra de julekalendre der har været. Jeg ved at det er megaskørt. Og samtidigt vil jeg også ha' kulde, korte dage, stearinlys, duft af gran. Måske fik jeg en anderledes form for jetlag på turen hertil... måske vendte den ikke om på min døgnrytme men min årsrytme. Det må være det... Min krop tror at det er vinter (og jul)!

Eller måske er jeg bare ikke helt vokset fra det der med at glæde sig helt vildt til jul. Jeg kan huske da jeg var lille da vi fik tegnehæfter i skolen... Der lavede jeg min egen kalender med nedtælling til december hvor jeg kunne krydse en dag af af gangen. Og den kalender begyndte flere måneder før december. Og dengang vi legede juleaften nede i kælderen midt i juli.

Okay, stopper nu. Med at skrive altså...

Hvad sker der for mig?!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

kender foelelsen alt for godt :)

Rikke sagde ...

Og forresten sad jeg og læste "Spots christmas" i dag, højt for Frederick. Tænkte på dig ;)