tirsdag den 26. august 2008

Mandag

Som jeg egentlig også regnede med er jeg i aften også rigtig træt, så billederne fra Santa Barbara kommer nok i morgen.

Jeg har i dag hørt tilbage fra hende Mia, som bor ved Stevenson Ranch (dvs lige i nærheden) og vi aftalte at tage ind og se Tropic Thunder på onsdag. Jeg anede intet om filmen til at jeg lige så traileren på youtube her for lidt siden... men heldigvis ser den vildt sjov ud, så det skal nok gå ;) Glæder mig til at være sammen med en dansker på min alder! Hehe. Det bliver bare tredje gang på under en måned at jeg er i biografen.

Jeg skal muligvis enten have besøg fra en anden dansk au-pair fra San Diego ELLER besøge hende i San Diego i weekenden forresten. Ved ikke helt hvordan det bliver endnu, men uanset om det bliver det ene eller det andet sted skal det nok blive sjovt og oplevelsesrigt.

Jeg prøvede i dag at ringe til en model fra Charlottes bureau for at minde hende om noget hun skulle i morgen. Charlotte forsikrede mig om at jeg bare skulle lægge en besked på hendes telefonsvarer, men lur mig ikke om hun tog telefonen. Og jeg som ikke havde noget som helst baggrundsviden om det jeg skulle sige følte mig som en idiot mildest talt. Modellen begyndte at snakke om "acting classes" og en eller anden, der hed Jackie. Øhh...okay? Jeg anede ikke hvad hun snakkede om. Men det bliver meget lettere når jeg er sat ind i tingene og ikke bare spontant bliver bedt om at ringe til en model. 12 dage til det bliver alvor.

Nu vil jeg gå i seng. Godnaat!

Ingen kommentarer: