tirsdag den 21. oktober 2008

Tid til at blogge

Nogenlunde sådan her er dagen gået:

Arbejde, arbejde, arbejde
Spise spise spise
Med bussen med bussen med bussen

MEN - så skete det! Bussen var 15 min forsinket så jeg prøver at ringe til Mia og sige at jeg kommer til biografen (nårh ja, det var forresten der jeg var på vej hen) lidt senere end planlagt - hun tager ikke telefonen. Oh well... Jeg ringer igen et stykke tid efter. Hun tager den ikke. Jeg når til Mcbean stationen står af og løber det meste af vejen hen til biografen. Ingen Mia nogen steder. Jeg kigger i Borders film-afdeling. Forgæves. Smutter en tur ind "the ladies' room" på Tilt - går udenfor til biografen igen. Stadig ingen Mia. Går hen til mall'en i et sidste forsøg på at finde hende, men efter at ha' gået hele vejen frem og tilbage i mall'en gi'r jeg op, smutter forbi Ben&Jerry's hvor jeg køber en Strawberry Kiwi Sorbet og vender næsen mod bussen.

Finder senere ud af at vi akkurat har misset hinanden og at hendes mobil var løbet tør for strøm. Bahhh ;/ Æv æv!

Men købte lidt chips og Elle (i ved, the magazine) i Vons og så kom Charlotte og hentede mig der. Nåede lige tilbage til huset i tid til at se Dancing with the Stars. Har også fundet tid til at tage et bad og kigge rundt på nettet OG blogge, men nu er klokken vidst også blevet lidt mange.

Adios a mis amigos <3

EDIT: Hahaha! Har lige læst den mest komiske artikel på nettet - bliver lige nødt til at fortælle om den. Det er åbenbart et problem at når folk gir hjertemassage så gør de det i et for lavt tempo. Men undersøgelser har så vist at hvis de trykker i takt til BeeGees "Stayin' Alive" så passer det perfekt. Hvor ironisk er det ikke lige? Staying alive with "Stayin' Alive". Tror ikke lige det var det BeeGees tænkte på da de skrev teksten ;D

Ingen kommentarer: