onsdag den 22. oktober 2008

Another cake, another day

(Billede fra i dag da Bassi hyggede sig ude i haven :))

Hmm, jeg syntes at jeg begynder at se et mønster tage form. Hver eneste uge laver jeg kage - hvad sker der for det? På eget initiativ er det endda også. Så sent som i dag lavede jeg en af slagsen kendt som "Bedstefars skæg". I Danmark tror jeg de fleste køber den færdigblandet, men da man ikke kan det her, så lavede jeg den "from scratch". Og den blev faktisk supergod! Og jeg føler at jeg kan spise den med god samvittighed når jeg nu har lagt så meget arbejde i den. Selvom jeg lavede en hel bradepande er den allerede lidt over halv spist - men bare rolig, jeg har DOG ikke spist så meget. For familien Wild er også ret vild med den, så de har også gået til den.

Glæder mig forresten til weekenden hvor jeg tager med dem til San Diego. De spurgte om jeg ville med eller blive alene hjemme hele weekenden og jeg valgte selvfølgelig at tage med dem... hvorfor dog sige nej til et besøg i San Diego - ja, jeg spørger bare ;) Så det glæder jeg mig rigtig rigtig meget til. Især nu når der ikke er sket så meget de sidste par uger pga min opsparing.

Nu vil jeg slutte for i dag,

Godnat <3

Ingen kommentarer: