fredag den 31. oktober 2008

Snart weekend, snart kamera

Det er torsdag aften i dag, men jeg har det som om det er fredag. Egentlig en ret god fornemmelse ;) Jeg skal trods alt også kun arbejde til kl. 2 i morgen.

Forresten har jeg vidst ikke nævnt her i bloggen at jeg snart får på besøg. Mie, som er au-pair i Arizona (men som oprindelig skulle ha' været det her i Californien) kommer om 2 uger og så skal vi ellers rundt i LA. Planerne indtil videre er Disneyland, Hollywood, Malibu og Beverly Hills - nu får vi se om det bliver til mere ;) Glæder mig rigtig meget. Er sikker på at det bliver sjovt!

Egentliger der ikke sket noget specielt i dag, men i morgen er det halloween. Har faktisk ikke nogen planer, så der kommer nok ikke til at ske det helt store. Tidligere har Jason snakket om at han ville til West Hollywood til en stor parade, der bliver holdt der, men jeg ved ikke om det bliver til noget. Jeg skulle også ha' fundet ud af noget med Mia, men fik aldrig snakket med hende og nu er hendes ben brækket - så at tage til parade er nok (for hende) ikke den bedste idé.

Som i nok kan regne ud går jeg i disse dage og venter spændt på mit kamera. Det kan komme i morgen, på lørdag, mandag... højst sandsynligt bliver det i starten af næste uge. Jeg føler mig som et lille barn, der venter på juleaften!

Det var alt for nu. Nu skal jeg også til at gå i seng faktisk.

See ya!

Ingen kommentarer: