lørdag den 1. november 2008

Trick or treat!


Så har jeg oplevet en amerikansk halloween. Og jeg kan kun sige at det har været sjovt! Folk gør utroligt meget ud af at pynte op og det er superhyggeligt at gå rundt og "trick or treat"-e. Børnene får utrolig meget slik... det er lidt vildt faktisk! Børn herovre glæder sig også virkelig meget til Halloween. Men hvem ville ikke det hvis de var barn? Man får lov til at klæde sig ud i et flot kostume, man mødes udenfor med sine andre venner, man er sent oppe, man får en masse slik... what's there not to like? ;)

Jeg ville faktisk ønske at Danmark gjorde lige så meget ud af det for det er faktisk en rigtig sjov højtid.

Nu vil jeg se lidt fjernsyn, spise lidt slik og gå i seng. Jeg håber at mit kamera kommer i morgen!

xoxo Janni

Ingen kommentarer: