torsdag den 30. oktober 2008

Canon EOS 400d er endelig min!

Ja, du læste rigtigt! :D

Nu får jeg endelig det kamera, som jeg har ville købe i SÅ lang tid. Jeg har i den sidste tid sparet op og på fredag ville jeg være nået til $400. Men her de sidste par dage har jeg kigget på utallige sider for at finde ud af hvor man kunne få den til den bedste pris og det viste sig at være på Ebay - $509 lå prisen på der. Dette inkluderede fragt og desuden 3 ekstra-ting i form af et stativ, en kamerataske og et cleaning kit. Det må jeg bestille, tænkte jeg og spurgte Charlotte om det var okay at jeg så skyldte dem lidt, som de kunne trække fra i min løn - og det var helt okay. Jason er den, som har en Ebay-account så det var ham, der skulle bestille. Det viser sig så at han tilfældigvis har fået en e-mail fra Ebay med en rabatkode, som tager 10% af prisen - så det endte med kun at blive $460!

Okay, det var ikke meningen at det her skulle blive en længere historie så kort sagt - det kamera jeg længe har ønsket mig er endelig på vej til mig. Om en uge (eller kortere) ved denne tid har jeg et Canon EOS 400d - her kendt som en Canon Digital Rebel XTI. Åh, jeg lyder allerede som en fotografnørd.

I have a feeling this is the beginning of something beautiful... :D

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fedt, fedt, fedt! :D
Ej hvor kanon skat!
Det er jeg glad for på dine vegne..
Og nogle flotte billeder fra weekenden du har taget.. Rigtig rigtig lækkert! Håber du har det godt. Kram Eileen

Anonym sagde ...

Så kan du få taget nogle gode billeder, så jeg kan se hvad jeg skal over til ;D. Så har jeg også lige bedt om ferie, så må vi bare håbe at min chef godkender den.
Kælige hilsen Jakob

Janni sagde ...

Du skriver/skype'er bare så snart du ved mere Jakob :)

Og 1000 tak Eileen <3 Glæder mig virkelig til at det kamera kommer!