torsdag den 11. september 2008

ØV!

Vil ikke komme nærmere ind på detaljerne - eller jo vil egentlig gerne, men det er ret så indviklet at forklare og ikke så spændende for jer, så nu forklarer jeg bare i korte træk hvad, der lige er sket: fik lige en meget irriteret amerikaner i røret, der var sur over at en model ikke var kommet til en casting. Det ender så med mig, der er på grænsen til at tude og siger "I'm very, very sorry. I'm new..." OG SÅ blødte han op. UGH! Der var en ting jeg havde glemt at gøre på nettet åbenbart... Dette var en ting Charlotte havde vist mig hvordan jeg skulle gøre EN gang... og selvfølgelig kunne jeg ikke huske noget om det.

Så nu har jeg haft ringet til Charlotte og spurgt hvordan og hvorledes det skal foregå næste gang og HAR styr på det nu. Vil virkelig ikke ha' et telefonopkald mere af den slags.

Og hvad sker der så lige mens jeg sidder og skriver det her tror i? Jo, de ringer fra Helenas skole og spørger hvorfor Helena ikke har været i skole den her uge!? Og jeg VED at Charlotte flere gange har sagt til dem, at det er fordi hun er i Danmark for at besøge familie. Hende damen siger så at de vil disinroll (melde hende ud af skolen) hvis hun er væk i 2 uger... Argh. Så få dog styr på tingene altså! Ringede til Jason og fortalte det og han sagde også bare "Yeah... she's an idiot" (haha) og sagde at de endda havde snakket med inspektøren om det - og hun/han havde givet grønt lys for det.

Ingen kommentarer: