fredag den 12. september 2008

Næsten weekend

Jeg sidder nu med chips og dip! Var ude og handle med Jason her til aftes og det blev til lidt flere snacks end forventet, haha.

Har jo egentlig fri nu, men lige om lidt bliver jeg nødt til at gå ind og checke om en hvis model har svaret tilbage på om hun kan komme til audition i morgen eller hvad. Syntes bare det er for latterligt at hun ikke har svaret endnu... Omkring middagstid skrev OG ringede jeg til hende og sagde at hun skulle sende mail og be- eller afkræfte om hun tog derhen. Godt nok er det "kun" en audition og hun er dermed ikke sikret jobbet... men hvis hun får jobbet vil det give $7500!!! Jeg ville godt nok bekræfte i en hvis fart hvis jeg var den model! Og jeg nægter at ringe til hende på det her tidspunkt... som om jeg ikke har andet at lave!

Bortset fra det er jeg faktisk i godt humør. Jeg fik et opkald ved 4 tiden, som gjorde at jeg var nødt til at ringe rundt til ca. 10 modeller... virkelig forvirrende. Og over halvdelen tog ikke deres telefon. Alting var lige ved at gå galt, men så lykkedes det endelig og det er jeg rigtig lettet over. Jeg glæder mig virkelig til weekenden som jeg skal bruge på ALT ANDET end modelbureauet. Skal muligvis hjælpe Jason med Sebastians værelse på lørdag... eller har i hvert fald tilbudt det. Søndag skal jeg til Universal Studios med Mia :D Heldigvis har jeg også noget at se frem til i ugen, der kommer. Min mp3-afspiller kommer tirsdag, men vigtigst af alt - Charlotte og børnene kommer på fredag og der kommer liv i huset igen - og jeg skal ikke længere tage mig af bureauet.

Kan SÅ meget bedre lide at passe børnene end at være modelmutter!

Ingen kommentarer: