fredag den 12. september 2008

Endelig fredag

YAY! Sidste dag i den her uge hvor jeg skal sidde og tage mig af det her! Og nu er der kun 7 dage til Charlotte og børnene kommer hjem! Ooog jeg har lige tracket min ordre på amazon.com og nu står der at den allerede kommer mandag - så jeg har ligefrem noget at se frem til om mandagen. Skønt :)

Jeg har sovet rigtig længe den her nat faktisk. Jeg faldt i søvn 22.15 og vågnede 8.30... det er lidt over 10 timer. Men tror også at jeg havde brug for det for blev virkelig stresset i går. Når jeg passer Helena og Sebastian er jeg træt på en anden måde.

Undskyld manglen på billeder de sidste par dage. Grunden til det er at jeg sidder ved Charlottes computer hvor ingen af mine billeder ligger. Håber i overlever ;) Selvom jeg ved det er lidt mere spændende når det hele ikke bare er tekst.

See ya :D

Ingen kommentarer: