torsdag den 11. september 2008

2,5 times ingenting

Jeg tror godt i kan forvente jer en hel del blogindlæg i dag også. Nu har jeg siddet her i ca. 2,5 time og der er endnu ikke sket noget (7-9-13!).

Forresten så kom Jason hjem med noget McD til mig så jeg endte alligevel med at få noget. Oooog... så har hans søster lige født! Vi skal muligvis ud og se til dem i dag.

Åh ja... jeg har også lige bestilt en ny mp3 afspiller fra Amazon.com. Det endte med at blive lidt over 100 dollars. Jeg kiggede så på cdon.com for at se hvad prisen nogenlunde ligger på i DK... og der koster den ca. 1100 kr! Talk about saving money :D Det er en Creative ZEN x-fi med 8 GB plads, der kan afspille både musik og videoer, har fm radio, billedalbum mm. Ooog så har den desuden plads til SD-kort og dermed mulighed for flere GB!

Undskyld, der kom min indre nørd vidst frem ;)

Jeg skriver igen senere!

Ingen kommentarer: