torsdag den 11. september 2008

Er det bare mig?

Er det bare mig eller skriver eller ringer man ikke lige hvis man er HALVANDEN time forsinket? Altså jeg spørger bare! Jeg ringede lige til Jason fordi jeg oprigtigt var bange for at der var sket noget... men han havde bare "lost track of time" eller noget i den retning. Jamen suuuper...

Jeg er jo vant til at man spiser aftensmad sammen... men sådan er det virkelig ikke her. Ikke engang når Charlotte er her. Nogen gange foregår aftenen sådan at børnene først får noget aftensmad (forresten ofte noget helt andet end det vi får), bagefter spiser jeg og Charlotte... når Jason så kommer hjem spiser han for sig selv.

Undskyld det sure opstød!

Men hvis jeg skal se positivt på det så vil jeg sige at det her får mig til at påskønne hvordan vi altid har spist aftensmad sammen derhjemme. Det er rart at være samlet allesammen i det mindste én gang om dagen.

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Det er ikke bare dig ;)
Jeg skal også vænne mig til det. Børnene spiser også kl. 5 ca, og så spiser jeg og Dorte, og Jesper hvis han er hjemme. :)