mandag den 29. september 2008

Usund slappe-af dag

Titlen siger egentlig det hele :)

Jeg har været en smule sløj i dag og ikke orket så meget og Charlotte har haft det på samme måde (Jason har været på kontoret - as always). Derfor har vi slappet af og Helena og Sebastian har leget pænt sammen udenfor. Har set lidt gamle billeder af Charlotte da hun var på min alder (+/-) og ellers bare lavet ingenting. Da al den her "laven-ingenting" blev lidt for kedeligt besluttede jeg mig for at bage kage og Helena ville gerne hjælpe til, så det fik hun lov til. Det blev til den her kage. Åbenbart kendt som en "Den du ved nok"-kage. Den blev SÅ lækker! Den var et hit hos hele familien Wild, stor som lille :D

Nu her til aftes var jeg i Vons med Charlotte for at købe lidt ind. Købte is og Riesen til mig selv. Stod længe og overvejede hvilken B&J smag det skulle være, men så så jeg at de havde SORBET is som jo er en af mine guilty pleasures. Der var desuden en med fersken smag hvilket jeg aldrig har smagt før - så det blev den. Og må indrømme at den er super-lækker!

Så lige nu står den på forkælelsesaften med en masse usunde sager og tv. Den nye sæson af Desperate Housewives starter også i aften og det skal jeg selvfølgelig se med Charlotte :D De har åbenbart sprunget 5 år frem i tiden og der er sket alt muligt. Very exciting!
Vi snakkes

Ingen kommentarer: