søndag den 28. september 2008

Lørdag

I dag er der ikke sket særlig meget. Vågnede sent... Charlotte og børnene tog til poolen - jeg sagde at jeg ville gå over til dem om ikke så længe. Finder ud af når jeg skal til at tage min taske og gå derhen at min mobil ikke er der. Jeg leder alt igennem, men kan ikke finde den - dvs den er blevet væk. Må ha' mistet den i taxaen eller der hvor vi spiste i går. Hvor surt er det ikke lige? :(

Nu skal jeg ud og købe en ny hvilket jeg virkelig ikke havde regnet med - ØV! Mor og far, hvis i læser det her så kunne jeg godt bruge et bidrag på min bankkonto :/ Kan nemlig kun købe telefoner, der er "unlocked" (dvs. uden abonnement/teleselskab) på nettet og derfor kan jeg jo ikke betale kontant. Ellers må jeg sætte min konto i minus. For jeg har trods alt brug for en telefon.

Forhåbenligt er humøret lidt bedre i morgen...

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Årh den slags er SÅ trist :/

Janni sagde ...

Jaa... Det er kun sket én gang før og da var det også bare surt. Men det plejer jo at gå når først man får en ny en... hvilket jeg forhåbentlig gør

Rikke sagde ...

Ja det er klart :)
Lige en anden ting, min mor har sendt en mail, men hvis du ikke har fået den, skulle jeg sige fra hende, at hun tænkte på dig :) Er det ikke sødt? :D