lørdag den 27. september 2008

Uge-slutning

Ej, godt man ikke har oversat det ord til dansk. Hvor ville det dog lyde fjollet hvis vi alle gik rundt og kaldte det for "uge-slutning" istedet for "weekend".

Anyways - er lige kommet tilbage fra en biograf/mall/Borders - tur med Mia. Vi så "The Women", som jeg varmt kan anbefale. Den er virkelig morsom og sød. En rigtig tøsefilm! På den gode måde :)

Ellers har jeg desuden købt sådan en smart tingest som man kan sidde computeren på når man sidder med den på skødet. Den har puder nedenunder og er hård ovenpå. Rigtig smart! Desuden måtte jeg bare købe "The Devil Wears Prada"... Valget stod mellem den og en ny edition af Dirty Dancing med alle mulige bonus features eller Sex and The City filmen, som udkom i tirsdags. Det var et svært valg, men da jeg ikke har set The Devil Wears Prada og da den var billigst OG havde Meryl Streep i den måtte det blive den. De andre kan jeg så købe på et andet tidspunkt.

Er lige kommet hjem med taxaen og går nok snart i seng. Fumlede med at låse døren op i lidt under et minut hvilket resulterede i at Charlotte kom ned og åbnede døren op. Så nu har jeg lidt dårlig samvittighed. Jeg skulle jo nok ha' fundet ud af hvordan man gjorde på et eller andet tidspunkt... og jeg bad hende jo ikke om at komme ned. Oh well... Det er også irriterende at det skal være en hel videnskab at låse den dør op!

Godnat :)

Ingen kommentarer: