fredag den 26. september 2008

Hyggelig aften


I dag er gået stille og roligt. Helena tog afsted ret tidligt da Jeanette pludselig ringede og spurgte om hun ville med hende og Emma en tur på Subway inden skole. Så ved 10-tiden kom de og hentede hende og så havde jeg ellers kun Sebastian helt indtil klokken lidt over 3.

Her til aften tog vi hen og købte ind i Vons og var bagefter på Jamba Juice :D Strawberry Surf Rider blev det selvfølgelig til for min del og Charlotte bestilte bare det samme og hun syntes også den var god! Da vi kom hjem igen havde jeg lovet Helena en "girls night", men da de snart skulle i seng (de vågnede kl. FIRE til morges/i nat) blev det kun til 10-15 min. Hun fik en grøn ansigtsmaske på hvilket hun syntes var enormt morsomt - det samme gjorde Bassi da han så det :D

Nu sidder jeg her og spiser en af de poser lakridskonfekt Charlotte købte med hjem til mig fra Danmark. Yumm. Må hellere gemme den anden pose - ellers bliver den nok spist lidt for hurtigt!

I morgen er det fredag og det betyder tidligt fri! ;D Oooog mall/biograf med Mia.

Goodnight all you wonderful people <3

Ingen kommentarer: