tirsdag den 30. september 2008

Britney is back!

Som en gammel Britney-fan så har jeg selvfølgelig ikke misset at Britney lige har sluppet sin nye single "Womanizer". En superfed sang, som helt sikkert vil give hende et stort comeback! Hørte lige et nyt interview fra radiostationen Z100 hvor hun sagde at hun skal på turné næste år. Åh, hvor jeg glæder mig. Britney-koncerten i 2004 var noget af en oplevelse... showet alene, altså dans, lyseffekter, scenen osv, gjorde at det var en koncert man ikke lige ville glemme. Og sådan nogle shows elsker jeg jo! Madonnas Confessions tour i Horsens var også en kæmpe oplevelse af samme grund.

Nu glæder jeg mig bare til albummet udkommer og turnéen starter.

Jeg er jo faktisk ikke rigtig fan mere, men når hun udgiver så fed en sang og jeg ved hvor fantastisk hendes shows er så bliver jeg lidt medrevet :D

Hør Womanizer her:




Vi ses!

Ingen kommentarer: