tirsdag den 2. september 2008

Labor Day

Jeg troede egentlig bare at jeg skulle passe børnene som sædvanligt i dag, meeen Charlotte holder åbenbart også fri på Labor Day, så istedet har vi stort set været ved poolen hele dagen. Det samme var mange af dem der bor her i området, så det var superhyggeligt. Og så gæstfrie og søde som de nu er fik vi både kage, chips, hotdogs og sodavand der, som de andre havde med.

I aften er Charlotte, Jason og børnene til middag hos nogen og jeg har huset for mig selv... så har egentlig bare tænkt mig at slappe lidt af. Jeg bar Helena på ryggen stort de 10 minutter det tager at gå fra poolen, så mine arme er smadrede nu efter at have holdt hende oppe i så lang tid, mens jeg gik. Billederne fra turen i weekenden kommer snart - det bliver nok i morgen :) Håber i kan holde jer indtil da.

Kys og kram <3

Ingen kommentarer: